tirsdag 24. mars 2015

Tiden går

Verdens beste gutt har bursdag idag. Rart så for tiden har gått. Synes ikke det er lenge siden han var to år og vi måtte kjøpe ekstra lås på alle dører fordi han plutselig  klarte å låse seg ut av ytterdørene for å prøve springe ned til veien for å se bilene. Jeg nådde han heldigvis. Utrolig fingernem som toåring, plukket ut sånne kontaktbeskyttelser lett som bare det. Ja tiden går fort, han er blitt en stor og flink gutt. Jeg blir helt forfær når jeg selv tenker på min egen alder, jeg er jo voksen dame.

Påsken nærme seg, må lete frem litt påskepynt. Har ikke så mye pynt, og vil vel ikke ha så mye pynt heller, men litt må jeg ta frem. Håper på masse godvær, så det kan bli skiturer eller ute vær.

Jeg er oppdratt til å være mye ute på tur. Min mor var veldig flink med å planlegge turer når jeg og mine søsken var små, turer i fjæra, i skog og mark, på ski osv. Vår far og vi ble med. Og jeg er nok dra-personen her i huset også.

Våren nærmer seg, en fin tid i vente. Se det grønnes ute, og bli varmere ute, snø forsvinne - ja det blir deilig.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar