torsdag 26. mars 2015

Lyslenka


Der er lyslenka kommet i gangen. Vi trengte nytt lys der,  og kom på at lyslenka burde være her heller. Man vet aldri hvor lyslenka befinner seg her i huset, den er i stadig bevegelse, men muligheter er det med den. Jeg ville gjerne hatt hvitere lys når den er tent, jeg liker hvitt lys, så hvis noen kjenner en som lager lyslenker fortell dem det.

I disse dager det i NM på ski (Norges mesterskap på ski) i Harstad, jeg har sagt VM (verdens mesterskap på ski) i hele uka. Hører bare "Eilaaa - NM". Ja, ja, det er mye å huske på i en hektisk hverdag, men Petter Northug er i byen, det er nok. En artig, taktisk, luring og flott skiløper.

Idag har vi kjøpt maling til taket i stua, vi har planer om å male det i helga, hvis det da ikke er så nydelig vær, så får vi utsette det. Malingen er i hus, da gjør vi det når vi kan. Jeg sier vi har planlagt å male taket, spør du min mann sier han sikkert "Eila har planlagt at vi maler taket" :).

Påskeegget for guttungen er også klargjort, det er bare å få det gjemt. Påskepynten er ikke tatt frem. Påskepynt er ikke så artig å ta frem som julepynt. Hadde det vært julepynt hadde nok pynten vært oppe for lenge siden. Det er kanskje fordi påskepynten har mere farger, og jeg har nok litt fargeforbi. Men den skal frem snart.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar