fredag 6. mars 2015

Alarm

Vi har fått alarm! 

Etter at jeg hadde fått opplæring på alarmen, og vi kom hjem fra jobb slo det meg at nå skulle jeg lure Tore. Mens han strødde sand ute, slo jeg på "full" alarm hjemme. Det jeg ikke tenkte på, var at jeg selv ikke måtte bevege meg rundt, fordi alarmen går når jeg går rundt omkring, og utålmodig som jeg er, gikk jeg rett inn i stua, og vips hørte jeg høy piping, jeg sprang ut og slo av alarmen, mens Tore kom flirende inn. Jeg ble straks ringt opp av Sector-alarm, dæsken de var snar, og jeg måtte stå til ansvar med passord og greier :)-. Herre minn hvor Tore flirte, han skjønte raskt at jeg prøvde å lure han :):). Og jeg fikk sjekket at Sector alarm sentral virkelig var til å stole på. Lur ikke andre, du får igjen :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar