søndag 22. mars 2015

Plantet frø idag

Idag har jeg plantet frø i potter, det får ikke hjelpe om det laver snø ned, jeg begynner å bli klar for vår og stell i hagen. Og må helst ut i bua for der har jeg flere småpotter, men det var ikke innkommende der. Må tenke ut noe lurt for å få tak i dem. Glede meg til å se det spire.

Husker da jeg var liten, jeg likte alltid å plante alt mulig, epletre, appelsintre, erter, poteter osv. Jeg husker den ene poteten som jeg plantet som fikk så mye oppmerksomhet og stell, den fikk kjempe poteter, jeg har aldri sett så store poteter. Husker også epletreet som kom opp så fint, jeg var bra stolt, og etter noen dager stod rota opp ned, min bror  hadde vært å revet ned planten ved et uhell, og i full fart bare satt på plass, og ikke sagt noe :).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar