fredag 20. mars 2015

Det er fredag, det er fredag

"Det er fredag, det er fredag
Det er tida hvor vi får en fridag
Det er fredag, så hva skjer’a?
Det er tida hvor vi skal bli"

Jeg liker OnkelP sine sanger, slik som "Fredag", og flere av sangene hans. Og det er fredag, så hva passer bedre. 

Guttungen vår mistet mobilen på turen hjem i fra skolen, så vi måtte ut på leteaksjon, vi fulgte deler av skoleruta og gikk hver vår vei mens jeg ringte mobilen hans hele tiden, og vips fant vi mobilen i godt gjemt i snøen. Heldgvis var den like hel.

Vi har hatt taco til middag igjen, "fredagskos" sier minsten, og han er så glad i den der tacoen. Ja den er jo god, men hver fredag da?

I går var vi på klubb i Eldarskogen, det var skikkelig koselig. Vi er en fin gjeng. Og det kan se ut som om vi har fått Nina med igjen, hun var med da vi startet klubben, men har hatt pause da ungene var småe. Glad for at hun er tilbake. Jeg og Nina har gått på i samme klasse i ungdomsskolen, så vi har noen år på "baken" sammen. 

 Fikk selvsagt ikke sove i natt, etter klubben, var oppe enda og gikk kl. 0400 i natt, veldig stille mente jeg, men tror ikke Tore var helt enig med meg, for han spurte flere ganger hva jeg holdt på med. Måtte på do, måtte opp å drikke sove-te, må jo prøve litt av hvert når man ikke får sove, måtte på do igjen, måtte se om guttungen sov fint osv. Var jo lei å ligge der i senga å høre at Tore sover. Sovnet nå en eller annen gang etter kl. 4 i natt, og vips våken 06. Tror det blir godt å sove i natt.

Jeg har aldri vært en håndveskekjøper, har jeg ei veske så har jeg den en stund, bruker den vel egentlig kun til og fra jobb. Og synes ikke det er artig å kjøpe heller, det er jo så mange, og det er jo så mange jeg ikke liker. Jeg kjøper når veska jeg har er ødelagt. Og fikk denne fine av min søster i går, likte den med det samme. Hun er flink med alt sånt. Så stor takk søster. Har prøvd å betale den, men må vel lure noe på hennes datter som takk :). Ikke så opptatt av håndvekser, men støvletter.......

Det er fredag, det er fredag...., ha en fin fredag og helg folkens.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar