fredag 12. juni 2015

Store forandringer

Plutselig ble det forandringer i hagen, med ett spretter det opp blomster både her og der. Var det sola idag som gjorde susen?

Idag giftet flotte Nina seg med sin Roy, og vi venninner var møtt opp for å hylle ekteparet når de kom ut hos byfogden. De var så flotte,  jeg ble så rørt. Gratulere så mye Nina og Roy. Etterpå dro vi venninne ut og spiste på Grunder. Vi tok ikke med oss brura :).

Har jeg sagt at nå er jeg lei av kaldt vær, tidlig i dag var det 5 grader, og vi er i juni. Var i går på avslutning på skolen, ute, det regnet og var kaldt. Tenkte flere ganger, det snør vel snart. Lue og votter er sommerklær her, samt ull ull ullklær.

Kjøpte idag noen blomster for min mor til hagen. Hun var i tvil om det var for tidlig og for kaldt, jeg måtte si at skulle hun ha blomster i hagen i år, må blomstene ut nå, været kan jo fortsette slikt til høsten.

Gresset og løvtann det vokser selv om det regner, måtte ut og klippe idag igjen. Den løvetannfjernersprayen den virker, løvetannplanten dør, men er noen klar over hvor mye løvetann det rekker å bli på en uke i hagen?. Det er jo heldøgnsjobb og sitte å spray på alle.

Nei, nå sitter jeg og kjæresten her med føttene på bordet, det er helg,. Jeg har også fått meg nytt blad, Boligpluss, kan der bli bedre. God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar