fredag 19. juni 2015

Det er fredag

Der er det fredag igjen, godt med helg. Har vært ute i hagen nå, og ser at gresset begynne å bli langt igjen. Mye regn gjør at gresset vokser. Idag har det vært  bedre vær ute, sol, men ikke så varmt. 

Idag dro vi ut og spiste middag, hadde ikke lyst på noe til middag, så det var godt med chips og hamburger, med ost og bacon. Det var kjempe godt.

Har vært med guttungen hos tannlegen idag. Det er noe med lukta på tannlegekontor, jeg kjenner den urolige følelsen. Husker mine egne tannlegebesøk som unge, syklende til tannlegekontoret på Fjelldal. Tannlegekontoret lå litt skummelt til, syntes jeg som unge. Plutselig rundt svingen lå kontoret, mørkt huske jeg det også var. Hult hørtes der når jeg kom inn i lokalet. Likte vel ikke hele huset og heller ikke tannlegene. Min bror var lur, han snudde før han kom så langt, ventet litt for å hale ut tiden, og syklet tilbake til skolen og sa at tannlegebesøket var over. Sekretæren ringt selvsagt til vår mor, og han måtte til pers igjen. Min gutt liker heller ikke tannleger. Han har noe å slektes på.

Ha en god helg folkens.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar