torsdag 9. april 2015

Stein med halsbånd

Se den steinen vi kom over her i fjæra i påsken. Ser ut som om steinen er prøvd festet med jernstenger eller satt halsbandet på, måtte bare ta bildet og dele med dere. Finner mye rart i fjæra, det er faktisk litt artig å gå i fjæra. Min mor var flink å ta oss unger med i fjæra når vi var små, så jeg har vært mye der. Og rart med det, har jeg først opplevd det som unge så kommer det tilbake når jeg er blitt voksen, og jeg overfører det videre til min gutt.
 
Se steinen her som har fått hår/tang på kroppen, ser ut som om det vokser på steinen. 

Det var mange glatte fine steiner i fjæra også, slik som den øverste i venstra hjørne, et egg. Og alle mulige farger som også er på dem, naturen lager rene kunsverket i fjæra, det viser bildet her og nedenfor, grønt, rødt, grått, små malerier ikke sant?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar