lørdag 25. april 2015

Fotballturnering

I dag fotballturnering på Landsåsbanen. Nydelig sol på morgenen, men iskald vind. Og jeg vet - å stå ute hele dagen, da må det varme klær til. Jeg hadde på ullundertøy, ulljakke, dun boblejakke, vinterbukse og lue og noe i halsen. Føltes meg som en eskimo da jeg satte meg i bilen - det er da ikke vinter tenkte jeg da, kanskje jeg har for mye klær på, men så glad jeg var ut over dagen, jeg frøs ikke. Andre snakket om at det var iskaldt, selv Tore syntes det var kaldt, men han hadde ikke nok med klær på, kanskje han lærer nå :):). Jeg tipset han om at det var kaldt, for han snudde og byttet ut sandalene med vintersko.

Et flott arrangement var det. Masse folk, masse unger som koset seg. Min gutt hadde kamper både som målmann og spiller, og hadde en flott dag med venner.

Mye ståing, det kjente vi to "ungdom" som til slutt hadde vondt i korsryggen - det var skikkelig deilig å dra hjem til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar