torsdag 23. april 2015

Raket i hagen

Idag har jeg raket i hagen, det er bart i hagen nå. Det tines fort i hagen vår når det først begynner å tine, litt rart når vi ofte har mere snø enn ellers i byen. Vi bor høyt, og det kan regne på min arbeidsplass, men når vi kommer hjem snør det her.

Det var fint ute i ettermiddag, sol var det også. Vi er optimistiske, så hagestolene ble tatt ut. Nå er vi klar til å sitte ute. Og jeg blir nok en dag å ta å gjøre ren bedene for blad og rusk snart. Før jeg visste ordet av det hadde jeg vannslangen ute, vasket verandaen og utestolene. Det var så koselig ute, hadde ikke lyst til å gå inn. Skjønner godt en av mine tanter som holder på mye i hagen, hun tar med seg kaffe og mat når hun går ut for å holde på i hagen, dette fordi hun blir så lenge ute. Hadde jeg hatt så stor hage som hun hadde jeg sikkert også gjort det, vår hage er ikke så stor.

I alle bed var det kommet nye spir frem, men vi er bare i april og kan fort få snø igjen. Tidlig i går var det helt hvitt her, heldigvis ingen sport av det idag.

Ha en fin vår folkens.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar