tirsdag 6. januar 2015

Tid for hjem

Idag er "Tid for hjem" på Tven igjen. Et herlig program jeg liker å se på. En gjeng som pusser opp rom for folk som melder seg. De som melder seg får ikke bestemme hvordan rommene blir seende ut, de får ønske litt. Og så er det opp for TV-gjengen og rive og pusse opp rommet, lage nye møbler, lage lamper, velge farger og lignende. Spennende for eierne å se resultatet når de får komme hjem. Mye blir bra men ikke alt, TV oppusserne er glade i farger og det er ikke jeg, og de kan lage mye rart. Jeg hadde aldri turt eller jeg ville ikke  ha gjort dette hjemme hos oss. Oppusserne er en herlig gjeng og kommer med mange tips og lure ting, veldig artig å se på. Og jeg blir nok å se de fleste av programmene som sendes nå fremover.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar