onsdag 15. oktober 2014

Lik smak

Jeg fant meg endelig lange støvletter som jeg likte med det samme jeg så dem, har vel sett etter i 2-3 år. De var lange og smale i skaftet, grove og passelig høyde på hellen, perfekte. De var ikke pakket ut i butikken, men en flink betjening skjønte hva jeg ville ha.Jeg måtte bare kjøpe dem.

Idag snakket jeg med min søster. Og hun hadde sett de perfekte støvlettene på Eurosko idag. De var lange i skafter, grove og passelig hell, men siste paret i størrelse 36 var solgt mandagen. Ofte er det bare et par i størrelse 36. Jeg skjønte raskt at det kunne være de jeg hadde kjøpt, og med mere forklaringer tror vi det er det. Vi liker mye av det samme, så det er vel ikke så rart at vi fant samme støvletter :)

Bildet ble litt mørkt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar