onsdag 1. oktober 2014

1. oktober idag

Ja der er vi kommet til 1. oktober, og det er forholdsvis varmt ute. La det holde seg sånn en stund. I begynnelsen av oktober skifter vi alltid til vinterdekk på bilene, kanskje vi kan vente litt i år. Nydelig er det ute idag. Se utsikten i fra verandaen vår.

Skogen er blitt mørkere nå, bladene er falt av buskene. Og det er ikke lenge før vi ikke har sola mere i år her. Vi går frem mot mørketiden nå. Heldigvis har vi før-julstiden, jeg elsker tiden før jul, det er så koselig å pynte til jul. Og før vi vet ordet av det, lysner det gradvis igjen. Vi på venter på snøen når vi kommer ut i desember, vi vil ha det lysere. Min mann bruker å erte meg når det blir mye snø her og jeg klager, han sier alltid "det er du som vil bo her". Ja det vil jeg!

Hver sin årstid har sin skjarm, sånn er det bare. Vakre nord er flott uansett.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar