lørdag 16. august 2014

Spotify

Vi har fått spotifykonto for en stund siden, men hva skulle jeg laste ned på min spilleliste. Jeg kom ikke på en eneste sang. Min sønn har en fullstappet liste alt. Jeg tar meg ikke lenger tid til å finne ut hva artisten eller sangen heter, og hører jeg på radioen e.l. en fin sang, var det glemt når jeg sitter med min spilleliste.

Min sønn kom meg til unnsetning her en dag, fikk Engel med  Admiral, min første på min spilleliste. Og nå sier jeg til han når vi hører en fin sang og vips så dukker flere og flere på min liste.

Idag har jeg sittet med Vg lista ol. og hørt gjennom mange sanger og hentet enda flere på min spilleliste. Nå har jeg en endelig en bra liste. Dette var bare bra, lett måte å få den musikken man selv har lyst til å høre på. Men noe mangler, bedre lyd i fra mobilen - trenger en liten høytaler til mobilen. Det skal jeg snarest få kjøpt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar