torsdag 3. juli 2014

Sommerføtter

Jeg og min tantejente har smurt neglelakk på føttene idag. Hennes resultat ble veldig bra, men ikke mitt. Jeg begynte med svart, og der skulle jeg holdt meg. Men min tantejente smurte blått på fingrene og rosa på bena, og det så finere ut enn svart. Å ta bort nysmurt svart neggellakk er ikke enkelt, selv med neggellakkfjerner, dårlig  fjerner. Samt sitte i en lav hagestol gjorde det ikke enklere for meg. I tillegg prøvde jeg både blå og rosa før jeg ga meg. Nå sitter jeg her med neggellakk på tærne som ikke ser ut, hvite malingsflekker på bena som jeg ikke får bort (vi maler huset), og så var jeg snar med vannslangen her en dag opp trappa og sklei selvsagt, så har store blåflekker på leggene Altså ikke bein for shorts.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar