søndag 13. juli 2014

En solskinnsdag

"Jeg sitter her på berget og ser ut over havet, en solskinnsdag i ferien min. I sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade. Ja denne ferien tror jeg blir fin."

Dette synger Postgirobygget. Sommer, godt vær og ferie er bare deilig. Strandliv, bading og soling, samt få brunfarge, jeg klager ikke. Det er ferietid og jeg er fornøyd med slike aktiviteter. Det er også minsten her. Han har fått badet, stupt,  dykket og svømmer som en fisk. Sandslott og murer bygget. Vet ikke helt om min bedre halvdel liker dette helt, men blir med. Og han har også klart å bli solbrent.

Bare synd sommeren går så fort. Men med fin sommer er vi bedre rustet for en lang vinter.

Fikk dele dette vakre bildet tatt natt til i dag i Harstad av min bror. Det passer så godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar