torsdag 31. juli 2014

Lifelog status.

Med min høyde vekt bør jeg gå ca 7500 steg hver dag. Jeg har til nå gått over 5300  steg. Jeg må altså gå mere idag ☺. Jeg har ikke gått tur, har vært på jobb og hos frisøren. Måtte prøve flere frisører før jeg fikk time. Samt gjort litt husarbeid. Og nå regne det, så nå setter jeg meg heller ned og ser nyhetene. Jeg prøver i morgen å nå målet ☺.

Jeg sov best mellom 2315 til 0130, og etter det sov jeg veldig lett. Dette har jeg vel merket selv, jeg våkner vanligvis ikke så lett mellom  23 til 0145 tiden. Og etter 2 tiden skal det ikke mye til før jeg våkner.

Og har brukt mobilen til facebook i 22 min og blogget i 17 min. Jeg har tatt 3 bilder osv osv.

Det logges ikke om jeg ser på tv, hvis jeg ikke ser tv via mobilen. Og det logges ikke hvor mye jeg spiser og når. Og ikke hvor mye jeg sitter på toalettet. Men i går mistenker jeg at jeg fikk registrert skritt (for å ha gått) når jeg satt og strikket. Altså det må jeg prøve igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar