fredag 15. april 2016

Vår

Hestehoven er kommet, da er det vår. Vært ei kald uke, det har vært hvitt ute flere morgener og minusgrader. Håper på ei varmere neste uke.

Vi dro i ettermiddag på Grunder på en matbit og jeg glemte i farta å ta med mobilen, oppdaget plutselig at mobilen ikke var i veska. Den følelsen og redselen for å ha mistet mobilen var ikke artig, fikk ikke ro, mobilen er blitt  en viktig ting. Heldigvis var den hjemme.

Har sådd masse frø i år, det spirer og gror i boden, kjempe artig. Jeg har plantet både blomster og grønnsaker. Jeg er innom boden hver dag, har til og med lys på om kvelden til plantene, omsorg har jeg for de små. Plantet tre eplestein og de kom opp kjempe raskt, alle tre. Jeg er klar for hagestell nå, men det må bli varmere ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar