mandag 18. april 2016

Ta en skje tran!

Jeg elsker å se oppussingsprogram, og TV3 sitt program Superoppusserne er veldig bra. Arkitekten er kjempe flink, en utrolig koselig snekker med hans team, og en artig programleder som ikke kan håndverk. Veldig bra program, og til slutt fine rom og planløsninger. De snur virkelig om hele huset. Anbefales å se.

Min bror og hans kjære ser på katt, og har nå sett på to nydelig kattunge. Høres ut som om de nå har bestemt seg for den ene av dem. Kjenne at jeg glede meg til å møte den,  jeg og guttungen. Kattunger er så søte. 

Jeg har tatt tran og Sana-Sol hver dag i hele vinter, en skje hver dag. Tran er egentlig ikke så godt,  men rart når man tar det hver dag er det ikke så ille lenger. Det er sundt, og et forsøk på å ikke bli så mye forkjøla på vinteren. Hjalp det? Føles egentlig det. Tro kan flytte fjell heter det. Ta en skje tran du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar