fredag 29. mai 2015

Det blomstrer

Se det blomstrer så flott i hagen. Rodendroen har begynt så smått den også. Jeg ser det spirer og gror for fullt i hagen nå, en deilig tid for ei som liker å være ute i hagen.

Håper på litt varmere vær. Var i går på fotballkamp med guttungen, og det regnet og regnet, og var skikkelig kaldt. Jeg hadde ullundertøy på, under ytterklærne, men kaldt var det. Jeg glemte lua, den er på neste gang. Tror jeg må kjøpe meg nytt ullundertøy, det er jo nå jeg burde tenke på shorts og bikini, men her må vi tenke på å ikke fryse, ull er best!

I år prøver jeg noe nytt, jeg prøver å ta opp alle løvetenner jeg ser i hagen, det er utrolig mange av dem, så ikke tro at jeg klarer å få opp alle, da blir det kanskje ikke plen igjen. Men prøver å se om jeg klarer å forminske dem. Må ut i morgen å kjøpe meg en sånn løvetannopptaker, eller hva er det nå det heter. Dere får høre her om det er jeg eller løvetanna som vinner det her. Tror jeg vet hvem som vinner, og det er ikke meg.

Nå skal jeg gå og se The Voice, så ha ei god helg i hagen eller ikke i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar