fredag 20. februar 2015

Hagearbeid

Kjenne at nå vil jeg ut og plante og styre i hagen igjen,  og se nydelige planter igjen. Har allerede planlagt mitt neste prosjekt i hagen, og fingrer klør etter å sette i gang. Hvordan kan man motstå slike vakre blomster hentet fra hagen vår.

Vi er bare i februar måned, jeg må vente 3 måneder til jeg kan ta spaden med i hagen, frem til da er det ikke annet enn spaden og skuffa for å måke snø. Og regner med at snøskuffe blir brukt godt fremover. Fin trim sier min mann, og så sant. Vi har ikke snøfreser, og det er fordi det er dårlig plass å frese snøen. 

I dag var det bra mildt ute,  jeg hadde vinduet på jobb åpen og tok av meg jakken jeg alltid har på meg. Jeg går ofte med en kortermet topp med en jakke over. Og jeg hadde jakken av i dag. Hmm kanskje ovnen stod på for fullt på jobb?

Uansett vi er snart i mars, mars måned bruker å være en skikkelig snø måned,  får håpe vi slipper unna alle snø siden det har vært nok av snø i februar. Nei, la det bli vår, la spaden brukes til spa i jorda for en hagebusk eller to!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar