fredag 6. februar 2015

Fredag

Her trenes det med strikk for fullt. Det kjennes godt i armene og skuldre. Jeg plages med ene siden av ryggen og skulder og har plagdes i mange år. Måtte innse at det ikke nytter med å bare gå tur, her måtte mere til. Å trene med strikk er perfekt, kan gjøre det når jeg kan, og mange ulike måter å trene på, for mange ulike muskelgrupper. På youtube finnes mange gode treningstips. Jeg tror begge armene og skuldrene trenger denne treningen. Jeg synes alt jeg kjenner forbedring, håper det. 

Det er fredag og helg. Det er meldt orkan her i nord, ekstremværet Ole. Håper den ikke blir så sterk, og ikke lager noen ødeleggelser, eller skader folk og dyr. Det evakueres folk fra enkelte øyer ser jeg på nyhetene  Vi har tatt inn spader, lykter ol. Har stearinlys og lommelykter klare, prøvd å forberede oss litt. Det er stilt ute enda.

Ser på Mitt Dansecrew og blir imponert av kjendisene som danser. Tv2 har samlet ulike dansegrupper som lærer opp hver sin kjendis, konkurerer med dansen og til slutt går en og en kjendis ut. Jeg  synes både dansegruppene og kjendisene er kjempe flinke. Hadde jeg vært ungjente selv, ville jeg gjerne danset selv. Jeg liker dans.

Men nå hadde det vært godt med noen lakrisbåter, glad vi ikke har det, ellers hadde det nok være fritt snart :).

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar