onsdag 21. mai 2014

Tromsø 20. og 21.5.14

Jeg er i Tromsø med mine arbeidskollegaer på det nye hotellet Clarion hotel the edge. Et nytt  hotell sentralt, hotellrom uten tepper og med god seng og flere hodeputer, og det like jeg. Stilt og rolig har det også vært i natt.

Koselig å treffe kollegaer, vi er spredt over hele Nord-Norge, og kommuniserer til vanlig pr. telefon med kamera. Fint møte første dagen. I går kveld møttes vi og tok en øl på Skarven før vi spiste biff på Biffhuset. Biffen var bare perfekt.

Jeg får som vanlig ikke sove når jeg er bortreist og har vært innom facebook og på bloggen min i natt. Og gir nå opp å få sove. Man skal ikke sove bort sumarnatta.

Tror vi får litt sol idag, overskya med gløtt av blå himmel ser æ her i fra hotellrommet kl 05.

Fikk en tur på Nerstranda senter i går ettermiddag,  ny bukse og jumper kjøpt. Og bygave hjem. Disse sko fant jeg til gutten min, har har ønsket sæ blå sko lenge? Håpe han blir fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar