mandag 12. mai 2014

Fotballkamp idag

Idag har æ vært på fotballkamp med 9 åringen, første seriekamp i år. Artig å se hvor entusiastisk ungene spiller sammen på kamp. Og koselig for oss foreldre å stå sammen å heie på ungene samt  småprate sammen. Idag var det veldig kaldt, det hjalp ikke med ullundertøy og flisjakke under vindjakke, nei dunjakken må frem igjen. Blir å stå noen mandager på kamp framover, og det er best å være godt kledd. 

Min bedre halvdel jobbet hjemme som snekker mens vi var på kamp. Vi skifter noen bord på garasjen. 

Æ husker mine fotballår som barn, har fine minner fra den tid, spesielt det gode vennskap vi spillere fikk sammen. Det var nok det som gjorde at æ holdt på i mange år. Vi får se om min gutt blir å fortsette mange år, tror ikke helt det, det er så mange aktiviteter han kan velge mellom. I min barndom hadde vi ikke så mange valg, og mange av mine venner spilte fotball da. Æ ser også at min 9 åring også setter pris på fotballen pga vennene.

Uansett ha en fin fotballsesong unger og foreldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar