mandag 15. desember 2014

Glad jeg ikke jobber i posten/butikk i denne tid

Nei dra rett  hjem hvis du er sulten og sliten når du drar fra jobb! Skulle raskt innom sentret for å hente pakke idag. Pakkesendinger er i egen kasse i matbutikken. Jeg trodde dette skulle gå rask, men så fort gikk det ikke. Stod først i køen der pakkene hentes for posten, lenge, og når det endelig var min tur fikk jeg beskjed at jeg måtte gå i kassene inne i butikken der man handler mat. Ny kø, og jeg stod sikkert like lenge der, og endelig var det min tur, fikk da beskjed om at jeg måtte vente på en annen kar. Jeg telte til 10 flere ganger, og visst ikke helt hvor jeg skulle stå, stod å ventet og ventet igjen, og til slutt nyttet det ikke å telle lenger, spurte den jentungen om jeg måtte stå lenge å vente på mannen, hun måtte da kunne hente pakken, hadde veldig lyst å banne skikkelig, men har litt dannelse heldigvis :). Han var på tur fikk jeg i svar. Han kom heldigvis om litt, og da klarte jeg ikke å dy meg, men fikk raskt i svar, PostiNord kunder står det plakat om at du må stille deg i matkøen fikk jeg svar om. Ja, ja må lese bedre neste gang :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar