torsdag 18. september 2014

Tran

Torsdag igjen, må si det er deilig at det snart er helg. Livet føles hektisk nå. Mye aktivitet på dagtid og også på ettermiddagen. Idag kjenner jeg at jeg nå legge meg tidlig. Starten på mørketiden er jeg også mere trøtt en vanlig.

Resten i huset har vært forkjøla. Den elste var lenge forkjøla. Og heldigvis slapp jeg unna (bank i bordet).Tran begynte jeg med straks de ble syk hjemme. Og det blir jeg og minsten i allefall å fortsette med. Jeg tror på tran og vi drakk det i hele fjor vinter, og vi blir å gjøre det i vinter også. Tran smaker ikke godt, vi bruker ikke den med sitronsmak.. En tyggegummi etterpå for å få bort tranlukta. Og godt med de ekstra vitaminer vi får.

Jeg er klar for helg med tran og litt ekstra søvn i natt :) Prøv det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar